A stratégiaalkotás során kiválasztjuk, hogy a Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Helyek és Youtube közül, mely csatornákon érdemes elindulni, illetve azok mely kombinációjával érhetünk el releváns közönséget. Ezután a közösségi kommunikáció főbb csapásirányait meghatározzuk, kivitelezését megtervezzük, más online marketing eszközökkel és azok üzeneteivel összhangba hozzuk. A létrehozott közösségi oldalak aktualizálását és fenntartását monitorozzuk, azok kezelését folyamatosan kézben tartjuk. Az újdonságokat ismerve mind hatékonyságban, mind a közönség megszólításában több éves tapasztalatainkat kamatoztatjuk.
A tartalomgyártás során, a különböző csatornák integrált használata mellett, célközönségünknek úgy adjuk át az üzenetet, hogy az a keresőoptimalizálási szempontokat is kielégítse. A tartalom megalkotása során meghatározzuk a főbb irányvonalakat, hangnemet, célcsoportokat, főbb üzeneteket, amiket majd a megfelelő időpontban időzítve kommunikálunk. Igény esetén nyereményjátékok megtervezését, lebonyolítását is vállaljuk.
Az organikus jelenlétet kiegészítve Facebook-hirdetések futtatását is javasoljuk, amit a célok alapján megálmodunk, megtervezünk, létrehozunk, kezelünk. A hirdetések eredményeit folyamatosan mérjük, elemezzük, a hatékonyságot és célokat szem előtt tartva optimalizáljuk.