Optimalizálás


Kampányok monitorozása, eredményesség és hatékonyság növelése.

Mire figyelünk?

A keresőmotor mindenekelőtt a kereső, felhasználó érdekeit fürkészi, így legfőbb célja az, hogy hiteles, releváns találatokat, köztük hirdetéseket tárjon elé. Emiatt egy jól összerakott kulcsszólista, a minél pontosabban körbeírt célközönség, egy megkapó hirdetési szöveg ugyanúgy alapja egy jól teljesítő hirdetésnek vagy kampánynak, mint maga a weboldal. Mivel az Ads rendszere a hirdető teljes online jelenlétének relevanciáját, milyenségét, hasznosságát is figyelembe veszi akkor, amikor valós időben a keresőnek találatokat, köztük hirdetéseket ajánl, így az optimalizálás több irányba is kiterjed. Egyrészt magát a hirdetési rendszert, a futó kampányokat monitorozzuk, elemezzük, és hozzányúlunk, hogy az eredményesebb legyen. Másrészt javaslatokat adunk a PPC hirdetések rendszerén túl is, amivel fokozható a felhasználói élmény vagy relevánsabb lehet az oldal. Ezáltal pedig egy magasabb minőségi mutatóba kerülhet a weboldal. Egy értékesebb, magasabb minőséggel bíró találatot, hirdetőt, felületet az Ads rendszere is kedvezőbben értékel, jelenít meg.